New years eve, not the movie

Började med en trerätters som blev till en tvårätters pga. fulla magar, hemma hos några bekanta i hageby för att låta lite fin i kanten. Fixade oss, drack lite skumpa, lite öl, lite shot osv. och hade det jävligt trevligt. Vi var 5 tjejer i en etta med 2 speglar så x antal timmar senare begav vi oss glada och förväntansfulla på vad kvällen hade att erbjuda mot ljura för lite trevligheter. Ännu mer skumpa och lite bacardi senare dansade jag till och med, eftersom att jag lever efter konceptet jag dansar "oftast aldrig" nykter så förstår ni vad detta innebar. Tiden flög iväg och vi begav oss mot ytterligare en fest, denna gång i eneby. Tyvärr hann vi inte fram i tid så tolvslaget spenderades på en spårvagn men de va trevligt iaf. Väl framme korkade vi upp skumpa och började vandra mot huset längst bort i fyrby, alla med en kroppsförlänging på 12-15 cm. Resten är luddigt men jag vet att kvällen blev jävligt bra med dans och trevligheter, julia o jonna var där så jag kunde inte va annat än glad och runt 6-tiden låg vi i vår säng för att sova hemma hos anki efter lite mackor o kokt skinka...don't ask me ;)

Nu är jag pepp pepp pepp på 2012 och jävlar vad jag ska njuta av livet när jag är av med förkylningen !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback