Säljer fina kläder ur min garderob

200 kr (måste kunna möta upp mig i norrk)

Volangklänning storlek 38

marinblå, tight vid rumpan, löstagbara axelband,

använd ca. 2 gånger

[email protected] rubrik "blå klänning"


150 kr (måste kunna möta upp mig i norrk)

"Rosettklänning" storlek 34

Vit, Sidenrosett upptill, resår i rygg och i nedkant, axelbanden kan förstoras/minskas

använd typ 1 gång

[email protected] rubrik "rosettklänning"

100 kr (måste kunna möta upp mig i norrk)

Sidenkjol storlek 34

Vit, dragkedja baktill, borttaget tylltyg

[email protected] rubrik "kjol"



skogis
08 Januari, 2012 - 00:07

Faaaan, hade du kommit till norrland hade ja la köpt allt dö fin blogg.

kramar från skogsmulle

Julia
08 Januari, 2012 - 00:07 / BLOGG: http://jjuliarudberg.blogg.se/

Varför kan du inte skicka det med posten? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback