Äntligen svenska skärgården

Jag har äntligen fått åkt ut till skärgården igen, torsdag till fredag hängde jag med några från landet ut till våran fina skärgård för en övernattning i båten vi la till på en liten, liten ö med världens finaste natur omkring oss. Jag fick sola på ett båtdäck under en blå himel över öppet vatten. Vi käkade sill o potatis på ön där vi la till och satt sedan insvepta i filtar med ett glas vin i händerna och snackade skit tills natten och tröttheten tog över. Jag absolut älskar skärgårn, sitter du och bara lyssnar så är det helt tyst och det ända du ser är kobbar och skär.
 
Har inte fått varit där så mycket de senaste åren eftersom att mormor oh morfar sålde sin segelbåt och mina päron hellre är på landet (har ingen bra båt att ta oss ut med heller). Men nu så blev de av!
 
 
Nu sitter jag här med sönderbränt ansikte och en kopp kaffe och letar klädinspiration. När jag ska till nyköping kan ja inte ha en hel resväska med kläder så det gäller att välja ut kläderna innan. Måste därför tvätta en jävla massa så det blir att sysselsätta sig med det idag tills Julia kommer hit o vi kan mysa ner oss på altanen med kaffe o godsaker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback