Hur blir man vuxen över en natt hade ni tänkt?

De är ju ett jävla helvete att få arslet ur och ta den där powerwalken, vet inte om det beror på att det är så ruttet att gå själv eller att det är 22.5°C ute så man vet att man kommer typ få värmeslag eller att efter två hela dagar heeelt utan socker och relativt bra måltider se att man gått upp 1,5 kilo istället...
 
Solen har inte riktigt kommit runt hörnet än så att lägga sig på altan är uteslutet, får istället koncentrera mig på att skriva en matlista åt mig och mina bröder. Vi är av det här bortskämda slaget som aldrig lagar mat själva men nu under sommaren när päronen har semester och bor på landet så har vi inte mycket till val. Jag är inte van vid de här, och de är ta mig fan as svårt att skriva en matlista när man inte är hungrig insåg jag precis..eftersom att våra matlagningskunskaper är typ steka hamburgare och korv så står det bara ingredienser till sallad på listhelvetet än så länge. Varför föddes inte jag med de här duktiga kunskaperna som mina kära vänner hade vid tolv års ålder - diska, laga mat...tvätta ! Jag får rysningar så fort jag går förbi tvättmaskinen. Nu ska man helt plötsligt bli mogen och ta ansvar över en natt, jag säger som min kära vän lisa - Jag vill inte växa up !! :(
 
 
Dangerous stuff...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback