Kvällsdopp i det blå

Igårkväll vid åtta tiden åkte jag med mina bröder till en insjö nära landet för ett kvällsdopp i det blå. Jag älskar den sjön, på ena sidan är det långgrunt, perfekt för barnfamiljer eller om man har hund. Tvärsöver sjön är det bara klippor och ganska djupt, as kul att snorkla när man var mindre. Och på sidorna finns de små klippavsatser lite var stans där det är typ 3 meter djupt, perfekt för mina dyk som alltid blir till överslag och magplask, höhö ;)
 
Haha ojdå, tips inlägg. Aja, fruktansvärt skönt iaf, och härligt med kvalitetstid med mina bröder, de har man ju allt för sällan. När jag kom hem blev de film fram till fyra imorse så jag vaknade för ungefär en timme sen. Värdelöst, jag som skulle ut och gå. Får ta den promenixen senare ikväll, idag blir det nog bad med lisa och anki. Hörs!
 
P.S. ja vet att de blir jätte tråkig läsning utan bilder, ska försöka ta med mig kameran mer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback