Shopping

27 dagar kvar tills det är dags för skolbänken igen, har lite saker inplanerat innan sommaren är slut men de gäller ju att ta vara av varje sekund av dagarna. Det börjar bra med träningsvärk, samt ångest när man inser att man sovit till typ ett och det är 25 grader i skuggan. Idag skulle jag fan ha åkt ut till landet men de får bli ikväll med min fislisa. Imorgon kommer min kära mormor o morfar ut till ön så då blir de försenat födelsedags firande och mys med dem.
 
Hade de jävligt bra med Ida i stockholm också ! Sjukt mysigt och jag längtar tills nästa gång man får traska runt där, skulle gärna bo där typ en helg (helst som 18 åring) och få ta en större del av storstaden. Fika i hamnen låter ju underbart och mys i gamla stan osv. Men men, har hela livet på mig !
 
Klänning - Zara | Cheap monday linne - Weekday | Batik linne, Kjol & T-shirt - Bikbok | Bikini - Gina Tricot
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback