Tagg på träning

 
Min äldsta bror tyckte att eftersom att jag inte har något jobb och inget vettigt för mig om dagarna borde jag ta tillfället i akt och göra något bra, något bra betyder i det här fallet att träna. Jag sa att jag skulle träna den här sommaren, sattsa på det ordentligt men vafan. De är så mycket snack som kommer ur min lilla mun och absolut ingen verkstad är i funktion.
 
Men han gav mig lite hjälp på traven, en så kallad morot. Jag håller den dock för mig själv men målet är att gå ner 4 kilo på två veckor, jag sa omöjligt, han sa enkelt... Vi får helt enkelt se vem som har rätt men jag tänker ge gärnet. Vafan ska jag annars göra om dagarna..
 
Så imorgon ska jag gå upp med tuppen och ta mig till skogen för att tävla mot klockan, sen ska jag träna i två veckor för att sedan se min förbättring. Vi får se hur det här går men jag är hur som helst så oerhört taggad helt plötsligt, måste använda mitt gymkort också med det är ett helvete att ta sig dit. Har någon några tips att ge till någon som är feg för att gymma själv ? Jag kan inte så mycket om tyngdlyftning men de är jävla kul !
 
Hur som helst, till en början så är det 2 veckor från och med imorn som gäller, inget godis eller sånt skit heller.. (sitter och lapar i mig cola för tillfället...kommer sakna detta) men nu kör ja !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback