Vad är detta sverige ?

Det ryktas från väderprognoserna att kommande dagar ska ge oss solsken och det smids planer om övernattning på landet med Lisa. Jag hoppas nu att det stämmer och att det kan bli en hel del bad den kommande tiden, jag har badat en gång i år och det är liksom 26e juni, vad är det här ?
 
Annars rullar dagarna på i sömnens tecken, jag vet varken ut eller in och jag vänder på dygnen hej villt. Tror jag sov en hel natt och dag igår, näst intill i alla fall. Så nu är det skärpning som gäller, promenad och träning när jag inte har något att göra och när solen tittar fram är det bokläsning, avkoppling och coccosolja. Blek och trött vill jag inte att sommaren 2012 ska förknippas med. Jag är totalt pank men jag får fan ta och göra det bästa av situationen. Måste ta den där jävla handledarkursen med.. Slutsats, bränna - viktminskning - körkort och en jävla massa skratt innan 20e augusti ! punkt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback