Clutch bag

Köpte även min första clutch. Kände att jag vill kosta på mig en som jag kan ha på fest osv. Känner på mig att det är påbörjan till en samling. 99 kr på H&M var ju ingenting. Det är ju mycket färg och kontraster i vår/sommar så den här blir jätte fin. Inte något överdrivet men endå en liten detalj att lägga märke till ;)


Jag som använder mycket svart tycker att det är snyggt att gå all in på detaljer istället. Kör på en mönstrad och färgad väska och gör en sminkning i samma färger. Eller en skrikig färg på väskan med kontrastfärgen på naglarna. Varför inte köra på lite extra uppmärksamhet med kanske en neon-rosa väska och några slingor i håret i samma färg som du gjort med en hårmascara eller något. Fantasin har inga gränser !

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback