School fuck me up



Inser nu hur jävla mycket jag kommer ha i skolan det sista året, mer tack vare mitt ointresse och noll engagemang  från förra året men de är konsikvenser man får ta. Självklart borde det inte bli så men jag har satt mig själv i skiten så jag ska verkligen inte klaga utan det är bara att kämpa. 

Jag hoppas att mina praktiska ämnen underlättar lite så det inte bara känns som en belastning. Imorgon har vi naglar och redan förra veckan när jag var sjuk kom vi igång med gelé. Jag är så enormt taggad ! Till och med teorin i de ämnerna är roliga så de känns väldigt bra.
 
Måste bara bli lite piggare i skolan för man märker verkligen skillnaden på om man äter rätt samt tränar och om man är ganska fysiskt oaktiv och äter osunt, som jag gör nu. Så de ska bli en ändring på det igen, är ju fortfarande medlem på friskis så jag har det serverat på ett fat. Måste bara sträcka mig från soffan och ta upp kortet. 
 
Men som sagt kämpigt lär det bli, med uf och allt vad det innebär nu med, suck...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback