That's one hell of a cute giraffe

Då var det fredag ! Jag vet inte om den här veckan har gått jätte fort eller jätte sakta men det kändes som att skoldagarna aldrig tog slut men att de var igår jag sprang runt med syrran och kolla på bajsande får. 
 
Hur som helst så ska den här dagen ägnas åt att städa mitt rum nu på morgonen och sen ska jag gå till ett ställe och ansöka om praktikplats. Efter det ska jag ta en fika med Ida och vara lite blogg-hjälp och fixa hennes design. 
 
Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, tror det är ff hos mig som vanligt så ska väll bjuda över syrran på film och choklad i vanlig ordning. Annars är soffhäng med brorsan också ganska lockande, det var ett tag sen. Bäst att passa på innan han hittar lägenhet och flyr sitt lilla pojkrum, hehe. 
 
Jaaavet, jag är bland de sötaste man kan skåda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback