Helgen

I fredags var det dags för Praktik, gick bra. Efter praktiken åkte jag till Lisa och chilla i väntan på att Julia skulle komma från jobbet sen mötte jag upp jullanpullan på stan, vi kollade lite skor sen gick vi och käka. Sen ringer punghuvvena 1 & 2 o frågar om vi ska med till ingelsta så vi drog dit. Jag, Lisa, Filip och Julia... de kan fan inte va kul att vara butiksbiträde när vi kommer in, dom måste tro att vi är dumma i huvvet. Men de va iaf kuuul ! Kvällen spenderades i Ljura med lisfis och fillijokus och på lördagmorgonen trampade jag hem för att fixa mig och häva kaffe.
 
Lördagen spenderade jag med Lidia, vi hade så jävla trevligt. Våra käftar gick i ett och vi snackade om allt och inget. Hängde vid hamnen i solen och sen tog vi en lååång promenad runt stan, chillade hemma hos henne gjorde vi också och hennes hund är så jääävla härlig. 6 månaders liten fismaskin som ville käka upp både min tröja och fläta, haha skönaste ! Vi hängde i princip hela dan och vid halv tio hoppade jag på cykeln och begav mig hemmåt. 
 
Igår (söndag) fick jag gå upp tidigt för att hänga med på visning. Ett hus utanför sörping. Väldigt fint och själva huset och trädgården var idylliskt meeen, omgivningen....Nej tack ! Men det var kul att titta iaf. Sen övningskörde jag, äntligen, för första gången med pappa. Haha gick väll inte sådär super men det var första gången och de ska bli så jävla skönt när jag tar det där jävla kortet sen, oavsett hur långt fram det blir. Gårkvällen och natten spenderades i vilbergen hos syrran, sååå länge sen vi sågs, typ 1,5 vecka !!!? Vi chillade, käkade, snackade och skrattade, i vanlig ordning så att säga ! 
 
Efter dagens enda lektion åkte jag hem, fick ett ryck och började städa köket och nu har jag landat här, i soffan och ska stanna här tills jag fått kraft att aggera, eller tills rocky gör något bus. Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback