Sista påsklovet, sista lovet

 
Insåg precis att det här är mitt sista lov, någonsin ! Nu är det snart över, på riktigt. Då blir det ingen vila veckor i streck... Eller vad vet jag, än så länge är jag ju arbetslös. Studenten ska vara något alldeles sjukt jävla as bra, jag har panik ångest 24/7. Samtidigt är det lite typ, nyfikenhet som träder fram. Kommer jag resa om ett år från nu ? Jobba, plugga? Ångrar att jag inte sökt jobb att ha vid sidan av gymnasiet men de hade jag aldrig pallat. 
 
Idag har jag gjort så lite som möjligt, skissat och målat naglarna. Följde med mamma upp till sjukhuset men de skulle jag inte gjort. Jag får panik av sjukhus, äckligaste jag vet. De är så dystert, som en avlägsen verklighet. Fick tårar i ögonen och kände hur magen vände sig så då gick mamma med på att åka därifrån, aldrig mer om jag inte måste att ja åker upp dit !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback