Back in the days

 
 
Hej på er, här sitter jag i min gamla adidas tröja och återfår gamla minnen från när jag bar den som mest..sjuan, 13 åriga fia. Hon med fondation på läpparna, ett svart och ett vitt linne från gina och ett par tights. En halv flaska proffs hårspray och ett par svarta racemarin skor från stadium med smutsgrå skosnören.. Fan va cool man var när man var ute och gick, man bara gick runt överallt och var allämnt cool. Ae men vi går ner och köper cola..vi går och sätter oss på en bänk och snackar skit, vi går till stan och kollar om hm fått in några nya färger på sina baslinnen. Haha herregud. Jag var ju den här som ville vara fjortis som alla andra men misslyckades, den här som inte ens kunde få till plutläpparna på bild, vilka problem jag trodde att jag hade. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback