Here comes the sun little darling

 
Tar tillbaka morgonens skit humör, så fort jag kom utanför dörren iklädd skinnjacka och inte frös så blev jag glad, kände hur solen värmde upp ryggtavlan när jag traska ner mot busshållplatsen och väl vid skolan möttes jag av en glad anna, underbart ! Dagen flöt vidare bra, gjorde bort mig på en muntlig redovisning men garvade bara åt det och gick vidare. Slutade tidigare och hängde på stan innan anna skulle ta tåget hem, åkte sedan och handla med mamma och sen lagade vi mat. Nu är jag mätt och belåten och ska ta en svängom i rummet så vi kan ställa in min nya byrå när de monterat ihop den. 
 
Imorgon ska jag vara nagelmodell i skolan så kommer förhoppningsvis få en fin fransk förlängning och sedan slutar jag. Varför klaga liksom, för en gångs skull ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback