Read if you want, only thoughts

Sitter och funderar, som jag i vanlig ordning så gärna gör om nätterna.. En ny oversized jeans jacka vore nice att införskaffa sig till våren, en gammal sliten jävel från myrorna typ. Och ett par nya converse behövs ju verkligen, eller vans som jag också dreglat efter.
 
Fortsätter fundera ut vad jag behöver eller bara vill ha, så släpper helt plötsligt den där iskalla fasaden jag gått runt med. De där patetiska försöket till att ljuga fram någon slags mognad såhär 6 månader för sent. Jag kommer få panik av att inte ha några pengar ! Visst, jag måste sluta röka och de är ju jävligt bra samt att jag lär mig en läxa och får lite perspektiv på saker. Men fan vad jag hatar mig själv ! Hur fan kan jag ha låtit mig själv bryta ner mig så otroligt mycket att jag inte ens klarar simpla vardagsrutiner som att komma iväg till skolan, vart fan gick allt snett ? Hur kan jag ge upp så lätt när jag tar mig an saker och vara så nonchalant angående det viktigaste jag har framför mig.
 
Jag vet inte hur mycket jag egentligen borde dela med mig av mig själv här, antagligen har jag gått för långt för länge sen... men ibland undrar jag om jag verkligen orkar nånting och om jag orkar allting. Sen tänker jag vad är det som är svårt och sedan, varför är allting svårt. Ja är precis lika förvirrad själv jag lovar. Men det ligger så mycket mer bakom allt detta än vad jag delar med mig av till allmänheten, där sätter vi dock stop.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback