Ibland är jag ju lycklig också

I want spring
 
Jag försöker kurera mig och bara tänka positivt men de är inte lätt. Insåg hur tråkigt de måste vara att titta in här och allt bara är skit jämt.. Mycket är skit, men inte allt ! Idag har jag till exempel ätit lax, sånt gör än ju ganska lycklig, jag har varit på ica vilket var jävligt skönt, plus att jag fick energidricka och det gör mig jävligt lycklig ! Och nu sitter jag och väntar på min inneboende. Vi ska snacka skit, dricka te och se på film, hur lycklig man blir av sånt vet ni ju redan!
 
Så ja, allt är inte skit. De känslor som är starkast är oftast de som trillar ut i text på bloggen. Jag måste lära mig att skilja på vad som känns bra att skriva och vad som känns bra att läsa..hehe. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback