Prom

Det har varit ett jävla tjat om balen i min klass de senaste veckorna, helt klart det ledande samtalsämnet och jag har varit sååå trött på att lyssna. "Åååh kolla den här klänningen, eller den här" "ska jag ha den i blått eller grönt" o blablabla. Jag kände att jag inte skulle ångra mig om jag inte gick, de är ju bara speciellt i usa. Men när jag tänker efter så är jag nog den som skulle ångra mig om jag inte gick, de flesta går ju ett gäng brudar så varför inte ? Ett fint minne av gymnasietiden, inte för att de har varit den bästa tiden i mitt liv men man kan ju göra det bästa av det som varit. Och jag har ju gått och tänkt på frisyrer och klänningar, lite i smyg. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback