Today is a fucking good day

Bomber jacka från Lindex // Linne från Bikbok // Tights med dragkedjor från Bikbok // Klocka från Ur&penn
 
Gud man märker verkligen skillnad på humöret när solen skiner och när det är grått o trist, sjukt härligt att känna solen i fejjan när man väntar på bussen. Försöker blicka frammåt mot sommaren och allt som kommer hända då. 
 
Imorse vaknade jag två minuter innan klockan skulle ringa, gick raka vägen ner till frukost bordet och försökte få energi. Kom i tid och kände mig jävligt duktig, har haft en sån där "idag ser jag ganska bra ut" dag.
 
Att dagens lektion gick ut på att få vääärldens skönaste spa pedikyr är ju inte heller något att klaga på, gud jag rekomenderar verkligen att komma till oss och få sen sån ifall vi ska ta emot kunder senare, man känner sig så fräsch ! Jag vet att vi ska göra gelé förstärkning på tårna till sommaren iaf på varandra, super snyggt till studenten ! 
 
Åh jag låter så där fjolligt reklamig idag men jag mår fan lite bättre än de senaste dagarna och det behövs verkligen nu när livet är lite upp och ner. Puss


jonna gustavsson
28 Januari, 2013 - 13:17 / BLOGG: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Fina du! <3

Svar: Tack jonna ! <3
None None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback