shake some ass

Igår var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig, skönt att ha de gjort. Sen blev det en runda på stan och en mysig fika med Julia, eller den va inte så jävla mysig för de hade inget parasoll uppfällt på Waynes så man såg knappt varann och en varm kaffe var inte lika gott i den jävla hettan...men samtalen var jävligt intressanta faktiskt, vi är sånna julia o jag, så jävla intressanta och intelligenta så de kan inte bli annat än bra när vi konverserar!
 
Nog om lögner, idag har jag städat hos mormor. Brukar erbjuda mig att städa lägenheten nu när dom inte kan de, så får man lite pengar såhär i fattiga tider men gör ju ändå något dom uppskattar, känns bättre för samvetet, it's a win win såattsäga.
 
Nu ikväll hängde jag med syrran ett tag och tog ikapp lite tid, gav henne en jätte bögig kaffe kopp som de står "best friends forever" på, mestadels för att jag vet att hon kommer få upp mitt fula tryne framför sig varje gång hon dricker sitt morgonkaffe ur den, men också för att hon aldrig får saker av mig, den va fruktansvärt prisvärd för min ekonomi så ja va ju bara tvungen att slå till, hoppas du blev glad syrran, när du fyller år ska du få en förstorad tavla med mig på som du ska hänga vid sängen, i Jontes lägenhet såklart där du sover mest, blir fejnt !
 
Annars då? Saknar anna väldigt mycket och längtar tills nästa gång jag kan ta mig till Nyköping för att hälsa på, helvete vad vi ska pimpla vin och vara sådär överdrivet nostalgiska, sånt behövs.
 
Nahe nu ska jag läsa ut dyngkåt och hur helig som helst och sen ska jag sova, imorn blir det späckat schema för att avsluta kvällen på krogen, inte varit ute sen studenten så de ska bli kul o rasta rumpan lite såattsäga, hejpåer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback