Strandhäng

Älskar dagar som dessa, åkte till Lisa och fixa lite frukost åt pluttan, stackarn hade jobbat natt och jag kände mig lite elak som kom och väckte henne men hon ville inte sova bort de fina vädert so i did what i had to do. Efter frukosten packade vi väskorna och tog en cykeltur till Lindö för att sola och bada, satan vad skönt de var. Det var de perfekta vädret för min del att sola i, blåste lite men var ändå varmt så idag har jag faktiskt fått lite mer färg, men de är bara jag som ser som vanligt. Om det går som vi vill och vädret är bra imorn med så blir det samma sak som idag, jag ska ladda upp med cocos oljan och leta reda på en stor kaffe termos. UNDERBART !
 
Helgen ser man fram emot iaf !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback