Fuck you its over

Imorse gick jag upp och panikpluggade till en prövning, blev godkänd och har resterande delar imorgon i skolan, har även ett sista prov imorgon i personlig försäljning. Problemet är att vi ska lämna tillbaka våra datorer imorn förmiddag, jag bli så jävla förbannad på kungsgårds planering, så jävla skönt att sista riktiga skoldagen är imorgon.
 
Hade dock kunnat haft lite bättre planering idag och plugga istället för att hänga med Julia och Olivia till klarsjön för att bada men det var så jävla hett idag och det var underbart skönt att bada !! Sen tog vi en tripp förbi dollar store i sörping och då hittade jag en keps för 40 kronor, perfekt när man är lite bakis i skolan. Haha jag får det att låta som att jag kommer vara värsta suputen den kommande veckan, ja är inte allvarlig jag kommer vara lugn. 
 
Nu ska jag försöka plugga och sörja att jag blir av med min mac imorn, helvete vad tungt det känns, på riktigt ! Lisas kommentar "haha det låter som någon dött"... Det KÄNNS som att någon dött !
 
 
Sportigare än morfar när han har sina snabba brillor, tillomed !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback