1 år sedan

24e Mars 2012
 
Blev inte att grilla igår, blev lite chill i angelicas lägenhet istället med lite cider och trevligt sällskap. Fram mot tolv skulle dom köra en spontan utgång så då promenerade jag till bussen och åkte hem till syrran. Vi låg och snacka skit till 3 eller något sen somnade vi som små grisar. Nu blir de lite ärenden sen ska jag hem och ta en dusch. Blir att grilla ikväll istället, mysigt som fan.
 
Vad tycker vi om vädret då, så jävla underbart, 32 tror jag termometern kom upp till förut som är placerad direkt i solen. Vi körde en frukost på ballen och man fick till och med lite färg, nu jävlar är de vår !

 
32 grader i direkt sol för ett år sedan... nu visar termometern 2.7 och det skulle inte förvåna mig om det började snöa redan imorgon, vad är det här !? Vi låg och solade till och med, nu vet jag inte ens om jag vill ta skinnjackan till stan sen eller om jag ska köra på vinterjackan, herregud ! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback