16e mars

Nu har jag insjuknat ordentligt men jag mår inte så dåligt över det, det här är en sån här dag då jag kände för att sova länge och sedan spedera min vakna tid med raggsockar under täcket framför filmer, bloggar, tumblr och annat skit som ska ge en inspiration till nån gång ta steget upp från sängen och vidare till något vettigt. Det hade kunnat blivit fest men jag flyttar fram det en helg istället. Fokuserar på att bli frisk och trivs med att vara själv, faktiskt. Sounds so depressing men de finns en lite ensamvarg i mig som jag låter titta fram ibland, det är oftast efter en sån dag jag får idéer och inspiration. 
 
Från insta, älskar den här bilden !! Den är tagen förra midsommarn på landet direkt när jag vakna på morgonen. När man vaknar och de här är de första man möts av, då kan ju inte dagen bli annat än bra !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback