So much in one day

 
Idag har jag sett ut som en kärring, haft praktik 9-16, varit någonstans mitt i mellan vaken och sovandes men endå fått sjukt mycket gjort, plockat upp och larmat 3-4 hästar, fick beröm av chefen och kände mig duktig, woop ! Sedan har jag hjälpt till med inflyttning av möbler i brorsans fina lägenhet, OM jag är avis. De är en gammal lägenhet med fina trägolv och läskig farstu hiss - jag vill flytta NU ! Sen har jag ätit pizza, inflyttningspizza som de så fint heter och delat skinkan med schäfern. Efter det gick jag till hc för att köpa godis åt syrran för att sedan promenera hem till hennes pöjk som också flyttat idag, im such a good friend ! Och här har ni mig nu, ovetandes om det är i sömn eller vaket tillstånd. Tänkte glo lite på gossip girl, spela lite candy crush och sen tänkte jag däcka ganska rejält i min varma trygga säng, bra dag! Puss.

Dagens avcheckning on the To-Do-List: Åka lastbil där man kan sitta tre fram vid rutan, alltid velat göra de! Kände mig som en polsk förbrytare påväg mot tullen med stöldgods i bagaget. När vi lämnade tillbaka bilen på OKQ8 var jag tvungen att droppa kommentaren, lite hysteriskt och från ingenstans, ingen säger något om de här nu... Min far och jonas tycker att jag är konstig men jag fick ett litet flin också.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback