Test, coffee and boring school

Brudprovet gick bra men jag skulle varit mer förberedd. Men lärarna verkade vara nöjda och min kusin var nöjd så de känns bra. Fortsätter dagen med personlig försäljning, dessa lektioner dödar mig verkligen, från tjugo över ett till fyra. Men jag får stå ut, de blir en fika med mamma hos mormor efter skolan så har kaffe och kvalitetstid att se fram emot. Har inte träffat min mormor o morfar på flera veckor så får lite ångest, speciellt efter att hon opererats och inte kan gå, måste vara jätte jobbigt att rulla runt på en rullstol i lägenheten. Så henne ska jag krama om sen !

Nästa vecka har vi kunder i naglar, är lite nervös faktiskt eftersom att jag bara gjort ett helset naglar tidigare men jag ska fortsätta träna på övningshanden jag har hemma. Har lite dekorations idéer i huvvet jag måste testa. 

Nahe ska väll fortsätta här, hörs senare ikväll. Har inget vettigt att skriva men de får ni stå ut med. Kanske kan visa någon sminkning eller något i veckan, har lite kreativitet som jag måste få upplopp för. Puss !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback