Hälsan går alltid först

 
 
Usch, alla här hemma börjar bli sjuka så de känns lite som att framtiden redan är förbestämd... Ska försöka träna så mycket jag kan de kommande dagarna innan viruset även drabbar mig och tänka på käket. Har tappat 2 kilo under de senaste dagarna men de beror nog endast på att jag inte haft någon vidare matlust för jag har ätit sjukt mycket onyttigt och inte tränat så de känns ganska självklart. Farligt de där med glädjen över att vågen har mindre siffertal och det inte beror på träning, de är oftast då man gör bort sig och tror att man ska bli mindre fortare och börjar svälta sig, i've done it...för några år sen. Jag tappade 5 kilo på en vecka, gick nästan upp de dubbla när jag började äta igen. Så gör inget dumt hörrni, de lönar sig aldrig i längden ! 
Jag skriver om min träning och mina tankar angående det för att motivera mig själv och för att titta tillbaka på i framtiden. Sen om man motiverar er läsare är ju bara ett plus !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback