Workout and health

Det blir dålig uppdatering när jag är i skolan, det är bara på onsdagar jag har möjlighet till att blogga i skolan, meeen ja bloggar ju på kvällarna iaf ! 
 
Hur som helst, kom precis hem från ett pass på friskis. Var ett bas pass och jag är ändå helt död.. ? Haha otränad så inåt helvete men jag är ju där för att bli bättre, inte kunde jag gå på egen hand som nyfödd liksom ;) Har även bokat in pass för resten av veckan så nu är det ingen återvändo, bara att kötta ! Imorgon är det dans, på torsdag spinning (!!) och på fredag aerobics. 
 
Just nu är det frysta hallon oh mango och förhoppningsvis lite plugg, men är ganska sugen på sömn också faktiskt !
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback