Lazy for a month



Om jag inte är helt ute och cyklar nu så har jag inte entrat gymmet sedan slutet av februari... det är över en månad sedan. Jag har varit sjuk, jag har varit lat och jag har varit allmänt ointresserad men jag trodde aldrig att det skulle ha gått hela en månad.
 
Jag är fortfarande lat och trött hela tiden men det är just detta det beror på, ingen fysisk ansträning och taskiga matvanor. Jag har faktiska saknat gymmet, speciellt känslan efteråt och träningsvärken dagen efter som en ständig påminnelse av att kroppen tackar för ens engagemang. 
 
Så om veckan inte bjuder på mer snö så ska jag nog passa på att ta dagliga promenader för att få lite d-vitaminer i huden och frisk luft samt att jag ska köra pass med lisa på gymmet. 
 
Har fått upp ögonen för färsk frukt som annanas och mango, aldrig gillat förut, men nu så ser vi fram imot alla dessa frukostar man sett på bloggar och insta - jag ska alltså äta nyttig frukost...inte flasha dem i sociala medier ;) Samt en hel del fruktsallader i solen med vänner, har blivit alldeles för mycket lösviktsgodis och skit det här lovet, äckligt mycket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback