Strong vs skinny

Idag på gymmet lade jag märke till att det kommer in en tjej med jätte synliga triceps o biceps, då var hon i viloläge eller vad man ska säga. SÅ jävla snyggt ! Jag vill med bli stark, de är så jävla häftigt med snygga tjejer som ställer sig mitt bland alla killar på gymmet och kör igång med fria vikter som ingenting och det är dom killarna trånar efter, de är dom tjejerna som får uppmärksamhet. Jag blir så jävla full i skratt när tjejer inte vill gymma utan bara köra cardio för dom tror att de ska få jätte synliga muskler på en pisskvart. Det handlar ju om varierad träning, det är då det blir kul att träna med. En vältränad kropp är så jävla mycket snyggare än en "smal" kropp.
 
 
Så galet snyggt ! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback